Sähkön myynti ja uudet ratkaisut

Myymme sähköä suoraan asiakkaille Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Sähkön myynnin asiakasmäärämme jatkoi kasvuaan kaikissa maissa vuonna 2014. Vuoden lopussa meillä oli yli 1,3 miljoonaa sähköasiakasta.

Vallitseva matala sähkönhinta sekä uudet teknologiset ratkaisut muuttavat asiakkaiden odotuksia sähköyhtiötään kohtaan. Vastaamme odotuksiin tarjoamalla heille mahdollisuuden ohjata, hallita ja tehostaa

energiankulutustaan entistä paremmin. Olemme viime vuosina tuoneet markkinoille useita uusia energiatehokkuutta parantavia palveluja.

Ruotsissa uudistimme vuoden 2014 loppupuolella yksityisasiakkaiden sähkösopimuksia siten, että jatkossa kuluttajasopimustemme sähkö on ensisijaisesti tuotettu CO2-päästöttömällä vesivoimalla. Asiakkaamme voivat valita, minkä vesivoimalaitoksen tuottamaa sähköä he ostavat. Lisäksi ruotsalaiset asiakkaamme voivat valita sähkön alkuperäksi myös tuuli- tai aurinkovoiman.

Norjassa ja Suomessa sähkönmyynnin asiakkaillamme on jo aiemmin ollut mahdollisuus ostaa täysin vesivoimalla tuotettua sähköä.

Tarjoamme sekä yksityis- että yritysasiakkaillemme Suomessa ja Ruotsissa aurinkopaneelijärjestelmiä ja ostamme asiakkailta ylijäävää aurinkosähköä markkinahintaan.

Edistämme aktiivisesti sähköautojen käyttöönottoa kehittämällä ratkaisuja, jotka mahdollistavat sähköautojen nopean ja turvallisen lataamisen. Vuonna 2014 Charge and Drive -konseptimme levisi edelleen.